Game Lab — Chorvatsko

single-image

ERASMUS+, Klíčová akce 1: výměna mládeže

Termín konání: 4.—11. červenec 2022

Místo konání: Rijeka, Chorvatsko

Účastnící se země: Itálie, Španělsko, ČR, Rumunsko

Česká skupina: 5 účastníků (ve věku 18—23 let) + 1 group leader (ve věku 18+)

Před tím, než se přihlásíte na jakýkoliv náš projekt, důkladně si přečtěte všechny informace v sekci Chci vyjet na projekt a seznamte se s Pravidly účasti na zahr. projektech.

Pokud máte zájem se na tento projekt přihlásit, prosím důkladně si přečtete info-pack a rozpis denních aktivit. Pokud máte zájem se na tento projekt přihlásit jako náhradníci, prosím odešlete svou vyplněnou přihlášku co nejdříve.

Přihlašování bylo uzavřeno 10. června. Můžete se hlásit jako náhradníci.

Pro to, abyste se na tento projekt přihlásili je nutné, abyste vlastnili nejen občanský průkaz (který musíte mít ze zákona), ale také platný cestovní pas (s platností min. ještě 150 dní od datumu začátku vámi vybraného projektu).

V rámci programu ERASMUS+ jsou následující finanční specifika: v rámci všech projektů je kompletně (ze 100%) zajištěno jídlo, ubytování, aktivity, a to vše je zcela pokryto z fondů EU programu ERASMUS+ a zařízeno organizátory. Účastníkům dále budou proplaceny cestovní náklady (reimbursement) do max. výše €180 (v případě tohoto projektu) z místa bydliště do místa konání projektu a zpět.

Prosím seznamte se s podmínkami pro vstup do Chorvatska (nutnost testů, atp.) na stránkách Ministerstva zahr. věcí zde.

Prosím seznamte se s podmínkami pro návrat do ČR ze zahraničí (nutnost testů, karantény, atp.) na stránkách Ministerstva zahr. věcí zde. 

Hostitelská organizace: Institut za poticanje mladih

Popis projektu:

Gamifikace je využití herních mechanik a zkušeností připravených pro zapojení a motivování mládeže, aby mohla dosáhnout svých cílů.

Informace o výměně mládeže:

Cíle projektu: 

  • Stimulovat participaci mládeže v inkluzi a integraci;
  • Zahrnout mládež v místním a mezinárodním (ESC) dobrovolnictví a v organizacích občanské společnosti;
  • Zvýšit povědomí o otázkách kulturní diverzity a diskriminace v našich společnostech;
  • Podpořit neformální a gamifikační přístupy v osvětových aktivitách občanů;
  • Motivovat mládež, aby se stali tvořiteli změn, které chtějí;
  • Zmocnit mládež k prozkoumávání a integraci různých inovativních a kreativních přístupů, nástrojů, metod a zdrojů;
  • Informovat mládež o mentální pohodě a dopadu tvorby her;
  • Zmocnit účastníky k vytvoření efektivních herních setkání v místních komunitách, aby tak budovali sebevědomí, důvěru a optimismus vůči budoucnosti;
  • Zmocnit účastníky schopností pochopit emoce a vazby;
  • Prozkoumat prostředí mentální pohody mládeže, která existuje v Evropě se zaměřením na Chorvatsko a partnerské země.

Možná se ti bude líbit